Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2007

Έκλεισε πάλι το μπλογκ του Νίκου Δήμου


Το κλείσιμο ενός μπλογκ όπως και το κλείσιμο μιας εφημερίδας αφήνει μια πικρίλα στα χείλη. Λες ασυναίσθητα μέσα σου κρίμα χάθηκε μια ελεύθερη ή έστω μια διαφορετική φωνή. Το μπλογκ του κ Δήμου είχε μοναδική δημοφιλία και ο υπογράφων επανειλημμένα σχολίασε αναρτήσεις του. Ο κ Δήμου γνωστός διανοούμενος και εραστής του ορθού λόγου ενθουσίαζε πολύ κόσμο με τα γραφόμενα του. Μεταξύ αυτών και εγώ.
Από διμήνου όμως κάτι άλλαξε, ο λόγος του έγινε πιο σκληρός και είχε μια εμμονή σε μερικά πράγματα πού δεν ήταν ίδιο του ανδρός. Είχα αρχίζει να τον παρακολουθώ σποραδικά και τον έβγαλα από τα αγαπημένα μου. Έμαθα την αναστολή λειτουργίας του μπλογκ από φίλους και πραγματικά στενοχωρήθηκα. Διάβασα ότι οφείλεται στην κόπωση του. Του εύχομαι ξεκούραση και γρήγορη επάνοδο στην μπλογκόσφαιρα

5 σχόλια:

  1. Η διαγραφη ενος blog ομως απο γνωστο free press τι μπορει να θεωρηθει;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλλον έχω χάσει κάποια λεπτομέρεια και δεν μπορώ να σας κατανοήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ούτε με χαροποίησε,ούτε με έθλιψε,αλλά και εμέ με είχεν κουράσει τελευταίως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H όλη εγγραφή απηχεί και τις δικές μου σκέψεις και αισθήματα, ακόμα και κάποια κόπωσή μου τελευταία, όπως ακριβώς γράφει και ο Σκορπιός Ομολογώ ότι και γω δεν κατάλαβα τι ννοεί ο πρεζα tv και, διαισθάνομαι, ότι είναι ενδιαφέρον. Θα ήταν πολύ ευπρόσδεκτο λεπτομερέστερο σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η πρεζα tv διεγραφει από τους καταλόγους της Athens Voice για αγνώστους σε μένα λόγους

    ΑπάντησηΔιαγραφή