Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Αρχή 2009

Τούτες τις δύσκολες μέρες, που το κάθε τι είναι ιδιαίτερα οδυνηρό είπα να ευχηθώ καλή χρονιά με λίγους στίχους της Μ Πολυδούρη, όχι με τους πιο γνωστούς, αλλά ίσως τους λιγότερο μελαγχολικούς



Βράδυ



Καλώς το, που ήρθε το άφωτο βραδάκι

έτσι απαλό, σα χάδι, να μ’αγγίξη

και τη σκέψη μου αγάλια να τραβήξη

στο σκοτεινό, στο ατέλειωτο δρομάκι,



Κει που όλες οι χαρές μου καρτερούνε

το πέρασμά μου εκείθε σιωπηλές,

ωραίες, ελκυστικές κι’ άπιαστες, λες

του ονείρου τα χρυσά φτερά φορούνε.



Καλώς το, που ήρθε σαν τη καλωσύνη

το κουρασμένο βλέμμα μου να σβήση

και την ψυχή μου ελεύτερη ν’ αφήση

ν’ απλωθή πέρα ως πέρα στη γαλήνη

1 σχόλιο:

  1. Καλώς το 2009 και καλώς σε βρήκα!

    Σε βρήκα από ένα σπάνιο ηχητικό ντοκουμέντο που είχες βάλει παλιότερα με Βάρναλη να απαγγέλει Βάρναλη!

    Πολύ ενδιαφέρον το blog σου. Καλή χρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή